Så sjukt ont i huvudet!!!

heej! nu ligger jag hemme i soffan och bara dör av huvudvärk gör verkligen ont varje gång jag ställer mig upp riktigt hemskt har faktist haft lite ont hela dagen fast blev väre framåt kvällen. Innan idag hade jag och Bea barngympa jätte roligt att träffa alla barn igen och roligt med nya små ansikten med som börjat, jag hade hand om upvärmning som jag oftast får göra men det är roligt ibland när man är på humör idag var det väl sådär för hade ju ont i huvudet annars var det kul, sen efter kom Klara så alla vi gick ut en sväng vi skulle igentligen kollat på handboll sen fast dom fick gå själva hade för ont så gick hem och och nu ligger jag här och funderar på att sova!!
pusspuss

Feel the fear and do it anyway


My World!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0