Solen skiner och erica mår bäst!

Heej! idag vaknade jag hos älskliing och var helt emsamen för han jobbade. så efter jag ätit frukost och duschat så gick jag en lång promenix med hans så underbart fina vovsingar! efter det så fixade jag till mig lite och gick en till promenix var ju tvungen när vädret är såhär vackert! efter det satt jag och vovsingarna ute i trägården i nån timme sen kom älskliing hem och gjorde oss sällskap i den underbara solen! sen åt vi lunch och nu är vi hos mig och väntar på att pauline och roffe så ska komma så ska vi äta middag med dom två!



Att verkligen älska någon, börjar inte förrän man ser och älskar individen sådan som den är.

My World!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0