haha

Fem frågor om förhållanden;

är du singel? - aoo;)
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - vet inte
hur  många har du varit kär i? - vet ej
är du kär just nu? - Aa

Tio frågor om dig själv;

namn? -
Erica
när fyller du år? - 13 juni
några piercingar? - aoo
vad har du på dig just nu? - fina kläder så klart
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att vakna upp jämte nån man tycker om
vad tycker du mest om hos dig själv? - mina ögon

10 frågor om dina vänner;

vem vet mest om dig? - bea o jasse tro jag:P

vem är den roligaste av dina vänner? - många:P
vem är snyggast av dina vänner?- alla e snygga
vem är mest partyprisse? - hahahaha alla
vem av dina vänner är mest 'evil'? - jasminka lätt;)<3

10 Frågor om din familj;

vem står dig närmast? - Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar?- hmm typ
vem är farligast i din familj? - jag hihihi akta så jag inte bits;)
vem ser roligast ut i din familj? - ingen:P
vem är coolast? - jag typ hallå:P

har ni något husdjur? - Aa två katter å en sötnos hund!
vem har du mest gemensamt med? - mammsen
vem står för underhållningen? - pappa
vem sover du oftast med? - va?
roligaste kvällen med familjemedlem? - vet inte


10 frågor om idag;

vad har du gjort?
skolan, och så typ
har du varit glad idag? - Aa faktist
har du varit ledsen idag? - lite:/
har du gjort något bra idag? Aaa trodde jag ja!
vad ska du göra nu?- svara på denna frågan
har du gjort något dåligt idag? - alltid
vad har du ätit idag? - chips
har du duschat idag? - aa
är du trött nu? - aa
vad händer övermorgon? - vet man aldrig
Går du i skolan? - aa
Har du varit i skolan idag? - a
Annat;
Hur mår du just nu? -
bra tror jag
Har du piercat dig? - jaao
Annat ?


Telefon/mobil;
Vem ringde dig senast? - Jasminka

Vem ringde du senast? - mammsen
Vem sms:a till dig senast? - Senada
Vem sms:a du till senast? - Senada



Övrigt;
Är du hungrig nu? - aa haha
Vad är klockan nu just nu? - 18:14
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -
facebook, bdb, bloggen och msn
Familj;
Hur länge sen var det du träffa din mamma? -
några veckor sen:(
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - i morse

Sport;

Går du på någon sport? -ne
I så fall, vilken/vilka? -
Trivs du med den sporten? -

Tycker du att den sporten är rolig? -
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -

Övrigt;

Gillar du punk? - nej!
Har du sminkat dig idag? ja
Isåfall, vad för smink? puder maskara, läpglans
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - rosa hotpants ofcouse
Hur ser de ut? - ovanligt sexiga;)
Vad har du för bh på dig just nu? rosa spets hihi
Hur ser den ut? rosa spets!
Musik; pitbull-hotel room

Lyssnar du på musik just nu? - yes
I så fall, vilken låt för tillfället? -
den jag skrev nyss
Vad gillar du för musik? - typ allt möjligt


Kläder;

Har du fler än 4 linnen? -
ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja
Har du en vit bh? - ja
Har du en svart bh? - ja


Smink o hår;
Använder du mascara? -
ja
Använder du Wax? - ne
Använder du ögonskugga? - på fest
Använder du kajal? - på fest
Använder du hårspray? - ja
Använder du volymspray? - ibland
Använder du mousse? - ibland
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - aa
Använder du brunkräm/foundation? ibland inte ofta
Använder du rouge? - yeep händer
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - platar aa lockar behöver jag ju inte
Duschar du varje dag? - ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - ne ibland


Kärlek;

Är du kär just nu? - aa
Har du kysst någon idag? - ne
Har du ett förhållande? - ne
När går gränsen vid otrohet? - puss på munnen
Är du romantisk? - klart jag e de
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - måste inte svara om jag inte vill!

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - aao
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - min första jag tog seriöst jocke
Hur länge höll det? - 2 år å nått
Hur länge var ditt kortaste? - förhållande? kanske en månad vad vet ja :o
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vet inte faktist
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nee!
Är du en bra pojk/flickvän? - Aaa om killen behandlar mig med respekt
Vem sov du senast bredvid? - Bea troo jag inte så säker på de;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0