Update

Hello direkt när jag kom hem från skolan så slängde jag mig i soffan och där låg jag o kollade tv till klockan var typ sju haha sen gick jag o kollade handboll sån tränings match Ask mot Cyrus med Ida.
Du handboll är så jävla tråkigt o kolla på dom bara springer fram o tbx asså fattar inte haha, jag har faktist själv spelat handboll ett tag när jag borde i Göterborg men trötnade ganska snabt! Ida var iaf hur goo som helst att vaa med hon får alltid en o skratta asså vi har sån sjuk humor så det är inte sant! Men nu ska jag nog ta och sova så jag inte försover mig imorn igen.
Puss Puss
Jag på handbollen tyckte inte det var så kul att kolla på när dom sprang fram o tbx:P
Jag på handbollen tyckte inte det var så kul när dom sprang fram o tbx:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0