Tisdag!

Heej Idag försov jag mig igen! missade nästan bussen men tur för mig att jag inte gjorde det. Dagen har varit så soft idag inte så många lektioner alls! sen efter skolan ska jag hem o sova lite sen blir det iväg till stallet länge sen jag var där nu så det ska bli roligt! Sen senare på kvällen blir det nog dra hem till Klara och färga hennes hår brunt tro jag hon ville ha haha asså alla vill ju se ut som mig asså! neea skojade bara haha men få se om jag hinner hem till henne.
Puss puss


Vill bara säga att när mitt hår är platt så älskar jag det! kolla vad långt
det har blivet asså! kanske ska färga det mörkare vet inte en får se vad
lilla jag bestämmer mig för!

Kommentarer
Postat av: Klara

2009-09-15 @ 22:33:02
Postat av: Klara

SV: Du är bäst darling, love uu (L)

2009-09-15 @ 22:33:49
URL: http://klaraemiliajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0