Lördag

haaj igår gjorde vi inte så mkt alls Jag, johanna och Ida var i gvd lite och kollade hockey! Sen så kom roffe och Alle så vi åkte runt lite med dom OMG säger jag bara vilken music haha faast det var ju inte deras bil sa dom men jag o johanna fick iaf några skratt. Sen blev jag o johanna trötta och skulle igentligen åka hem fast hamnade hemma hos marcus där Amanda och mikkan var med. haha där göttade vi oss och åt mycket chips! sen blev murcus lite hungrig så vi gick til zinos som Mikkan döpte om chinos hahahhaha så jävla gullig! idaag händer det ju inte så mycket heller. förutom att Mamma kommer hit hihi hon ska ju köpa ny lägenhet här som hon ska vara 2 dagar i veckan sen åker hon till gbg igeen:( Sen blir det träffa min sötnos jasminka hihi<3
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0