för att jag Älskar dig!

Du är verkligen mer en bara en bästa vän du är som en syster för mig hjärtat. ångra inte en sekund att jag lärde känna dig Älskling, du är alltid den som ger dom bästa råden, även fast jag inte vill lyssna jag vill göra på mitt eget sätt men jag vet att du bara vill mit bästa och att du inte vill se mig ledsen. Och jag älskar dig för det! du finns alltid nära när jag berhöver dig. Kan verkligen säga allt till dig och även om jag gjort misstag som jag vet att jag har gjort många så är du endå kvar vid mig och det är äkta kärlek! Vet inte vad jag skulle göra utan dig.. Kommer alltid finnas här för dig och skulle göra allt för dig och det hoppas jag att du vet. Vi har alltid lika roligt tsm skrattar åt varandra för alla sjuka saker man gjort. Du är helt Underbar Hjärtat!

Jasminka Jag Älskar Dig<3


                
                       
                 

Kommentarer
Postat av: Jasminka

awwww gumman :') så gulligt du är:)

men som du skrev innan, jag vill bara ditt bästa och det vet du:)

älskar dig syster du är bäst (L)

2009-09-07 @ 21:46:37
URL: http://jasminkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0