myskväll med Bea<3

Heej idag har det varit en ganska lugn dag för mig, fick vakna brevid min sötnos alltid lika mysigt. Sen åkte jag hem skulle passa min syster jennifer med Bea. föst så var det bara jag och syrran vi åt och hade jätte mysigt sen så kom Bea då så skulle vi baka men Jennifer skulle ju kolla film föst så hon satte på filmen på tyska för hon visste inte hur man gjorde, så jag och Bea sa att vi skulle byta till svenska fast istället så byte vi till danska och hoppade fram i filmen, vi sa till Jennifer att det är gammal svenska fast hon trodde inte på oss, sen så när vi entligen skulle baka så börjar Jennifer och Bea fjanta och slå på varandra ovanligt. Men sen bakade vi iaf chockladbollar gott gott fast jag och Bea vräkte ju nästan i oss allt innan dom ens var klara men några blev det klara iaf. sen efter vi passat jennifer drog vi ut en stund och träffade Johanna massa snack och skratt som vanligt. Men nu ska jag faktist sova.
pusspuss







My World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0