Helgen:)

Denna Helgen har varit hur bra som helst! bara att jag är helt slut nu haha. Började I fredags då Vi var hos bullen och badade tunna det var skönt fast det var sjukt kalt att gå upp och pontus och bullen höl på att skräma upp mig så vågade inte gå upp själv. Sen i lördags drog jag Bea mikkan Och johanna på fest i buseryd. Först fixade vi oss hos mig sen så kom Anton och en och hämtade oss, Mikkan var så rolig hon satt och stirrade ut på väggen hela tiden för hon var livrädd att en älg skulle komma. Först var vi på ett ställe i smålandsstenar på förfest sen drog vi vidare till festen i buseryd kvällen var lyckad iaf tycker jag. sen idag fick jag vara med sötaste Anton så mysig är han. Fast nu är jag helt ensamen snyft.... Men snart ska jag nog träffa Min lilla Bea
pusspuss<3


För att lilla Bea är så sjukt söt på denna Bilden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0