Lite av veckan

Heej först vill jag säga att jag har blivet lat när det gäller att blogga får faktist skärpa mig! Så i veckan har det faktist inte hänt så hemskt mycket, Men var faktist på bio med älsklingen, Pontus och Bullen i tisdags vi såg den där zombieland och för att vara ärlig trodde jag filmen skulle suga riktigt hårt fast den var faktist skit bra! Sen igår hade jag barngympa med min små barn mysigt! Sen var jag med min Söta Bea igår vi gick en sväng till carlo och hälsade på. Aja idag har ju inte hänt nått en har ont i halsen som jag nästan haft hela veckan men ska inte klaga på det ska istället klaga på snön fy vad kalt! och man märker ju att det bara kommer bli slask!

pusspuss




My World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0