Gbg Helgen med bejbs

Var i göterborg hela helgen med amanda och cristin skiit bääst asså faan vad kul vi hade. Det började när vi kom ditt på fredag vid 8 på morgonen ungefär så solade vi lite. Sen gick vi till en kill kompis till mig känt han sen jag var liten och gissa vem som var där en till barndoms vän som jag inte träffat sen jag var liten har saknat henne så mycket! hannah heter hon och vi var bästisar.  efter vi hade varit hos dom drog vi in till stan en sväng där vi köpte några små saker ovh sen drog vi till salohallen och kollade där vi såg ett gris huved faan vad coolt fast endå äckligt. sen drog vi till ica för vi skulle grilla på kvällen så vi behövde ju självklart nått att grilla:P efter det kom vi hem till mig och grillade flinta steak och så:) jätte mysigt.
På lördagen kom pappa och hämtade oss så drog vi till gotskär och var vid havet hur skönt som helst ju havet var jätte varmt och sköönt och båt åkte vi med. på söndagen drog vi till kungsmässan och shoppade enu lite mer gjerjor:P

                                                                                                        Taaack för en underbar helg!<3
orkar inte lägga ut alla bilder förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0